One Tree Hill: Full sesong 8 og vurderer sesong 9!

One Tree Hill ble fornyet for en 8. sesong, men The CW brukte lang tid i våres før de bekreftet det. Ryktene skal ha det til at de vurderte OTH opp mot den nye serien Life Unexpected med mål om å kun videreføre en av dem med full sesong. Til slutt gikk de for en løsning midt i mellom, den så kalte Ole Brumm-taktikken med “ja takk, begge deler” og gav begge seriene 13 episoder med mulighet for back 9 om seertallene var hyggelige.

Nå bekrefter derimot The CW at One Tree Hill likevel får full sesong, dvs 22 episoder! Praten så langt har også indikert at denne 8.sesongen ville bli den siste, men nå er altså døren satt på gløtt for en potensiell 9.sesong også.

Gosj a meg. Jeg har enda ikke sett sesong 7, så har litt å ta igjen her… Noen som har sett sesong 7? Er det verdt å bruke tid på?

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

27 Responses to “One Tree Hill: Full sesong 8 og vurderer sesong 9!”

  1. Eg har sett deler av den på http://www.cucirca.com, men eg har vore blodfan si den kom på norsk tv. Nathan får agent (flott å kvila augene på), søstrene til Haley dukke opp, mora dukker opp, Rachel kjem tilbake, Jamie er like sjarmerende som alltid:) Eg sakne Peyton og Lucas, og egentlig syns eg serien kan bli avslutta.

  2. Haha, godt å høre at det er noe fint å se på i det minste 🙂 Jeg kommer nok til å se denne også når tiden er riktig, men fint å høre hva andre syns også.

    Jeg tror hovedgrunnen til at jeg har vegret meg for å se denne sesongen er at nettopp Lucas og Peyton forsvant. Lucas var for meg kjernen i serien og uten han føles det litt merkelig. Og jeg må innrømme at jeg til tider får Nathan og Haley litt i vrangstrupen for de er så ekstremt sukkersøte. Men Jamie er herlig, det er jeg helt enig i 🙂

  3. Var stor fan av Lucas og Peyton og men fant en løsning, først så jeg sesong syv og så leste jeg en fanfiction hvor de har skrevet inn LP i sesongen. Men det funker faktisk utn alt LP dramaet. Serien har endelig blitt voksen og karakterene har fått lov til å vokse og møter nye og noen gamle problemer, men med nye karakterer denne gang.

    Selvom de vokste fra mine 21år så var det godt å se noe annet enn “tror kanskje jeg elsker deg, hvis du elsker meg, men så liker jeg også” problemene..

    Verdt et forsøk!

    • Hei Lisa!!

      Kult å høre at karakterene omsider har blitt voksne. Det var jo det de prøvde på da de hoppet over college-årene, men bra at de omsider har kommet dit. Det har jo kommet til nye karakterer også som jeg ikke har blitt kjent med, og jeg begynner å bli litt nysgjerrige på de… Tror OTH rykket litt lenger opp i to-watch-lista mi nå 🙂

  4. Absoolutt verdt å se alle sesongene, like bra alle sammen. Selv om ikke Lucas og Payton er med i di siste, så har de greid å lage det så bra, at man nesten ikke merker det! 🙂
    Håper de kommer med sesong ni!

    • Jeg har sesong 7 klar, og tenker nok jeg kommer til å ta for meg den og så langt man er kommet i sesong 8 i løpet av julen. Da er det jo seriepause overlat, og alltid kjekt å ha noe i bakhånd 🙂 Det er jo en del nye karakter etter det jeg har forstått, som jeg jo ikke har blitt kjent med enda.

  5. Jeg har sett 7 og lastet ned 8, syns begge definitivt er verdt å se på…
    Håper virkelig på en sesong 9 også..

  6. Den er helt klart verdt og bruke tid på,men den er litt uvant uten Peyton og lucas.men ellers så er den sper 🙂

  7. lucas og peyton er helt ferdig med one tree hill det har de sakt

  8. hvor er det man kan se one tree hill på pc’en, hvilken side?

  9. JA! det er verdt det. du kommer til å bli helt hekta etter sesong 7. Utrolig spennende sesongavsluttning. Har sett nesten hele sesong 8 nå på nett og kan ikke vente til sesong 9 kommer 🙂

    • Støtten er jo overveldende, så det ser ut til at jeg blir nødt til å gi disse sesongene en sjanse. Da vet jeg hva jeg har å gjøre i sommer 🙂

  10. Jeg har alltid vært glad i One Tree Hill, og digget Lucas fra starten, men faktisk så syns jeg serien har blitt bedre uten Lucas og Peyton dramaet, og sesong åtte er definitivt verdt å laste ned!
    Avlutningen var skikkelig fin! Hadde funket som en endelig episode, men håper virkelig på en sesong 9! 😀

    • Hei Line, Gode nyheter: Sesong 9 er bekreftet! Det blir den siste sesongen (dette er offentliggjort) og vil få 13 episoder. Vil få oppstart etter nyttår 2012.

  11. Det er verdet å bruke tiden på får du ikke sett sesong 7, så får du ikke med deg noe i sesong 8 😉 Så du må følge med på alle episodene. men gå inn på http://www.tvduck.com og se alle sesongene der 😀

  12. Den er garantert verdt å se!
    Har sett alle sesongene, og alle er verdt det 🙂

    • Takk for tilbakemeldingen 🙂 Presset er stort her nå og anbefalingene overveldende, så jeg er overbevist. Kommer nok til å se disse sesongene ila sommeren. Har jo hatt en pause fra OTH et par år, så da er motivasjonen på vei oppover igjen kjenner jeg.

  13. har akkurat sett siste episode i sesong 7, og nå 10 minutter etter sitter jeg å omtrent slår i tastaturet for at sesong 8 skal lastes ned litt fortere :-p hehe

  14. Mange klager så sykt over at Peyton og Lucas ikke er med i sesong 7, men dette bryr ikke meg. Jeg elsker One tree hill, og har alle sesongene, inkludert sesong 7, og den er like bra uten alt dramaet fra Lucas og Peyton sin side. Tror det hadde vært kjedelig å sette det lykkelige familielivet til Peyton, Lucas og Sawyer. Anbefaler deg å se sesong 7! Håper virkelig det blir sesong 9 også, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør..

    • Hei Silje,
      først av alt så kan jeg berolige deg med at det blir sesong 9. Den starter opp i januar 2012 og blir på 13 episoder. Men det er også bekreftet at dette blir den aller siste sesongen.

      Jeg kommer helt sikkert til å se de siste sesongene også, føltes som en epoke var over med sesong 6 og det ble et naturlig sted å ta en pause om du skjønner. Det er jo slik at de fleste har sine favorittkarakterer, og personlig så har jeg aldri vært noe stort Nathan og Hayley fan. Deres historier har alltid interessert meg minst. Jeg personlig tror ikke familielivet til Lucas og Peyton trengte å være noe mindre kjedelig enn Nathan og Hayley sitt, men det vil vi aldri få svar på uansett 🙂 Har altså ikke gitt opp serien – den er bare på midlertidig pause 🙂

  15. alt er verdt når det gjelder One Three Hill

    • jeg kan ikke tro at det faktisk kommer ut en 9. det er driiit bra!!! jeg elsker den serien. har sett alle episodene (s. 1-8) minst 20 ganger, det er ikke tull en gang 😉
      elsker den serien!!!

Leave a Reply

