Supernatural: Vil tøyse med Twilight og Vampire Diaries :)

Ny seriesjef for Supernatural, Sera Gamble, kan fortelle at hun og serieskaper Eric Kripke i disse dager jobber med et manus om vampyrer hvor de blant annet tøyser med Twilight-fenomenet.

Sera forteller: “Eric leste gjennom noe av skriptideene mine og spurte meg hvorfor jeg hadde referert til det å miste et eple. Overrasket spurte jeg om han virkelig ikke visste hva dette eple-dropping var for noe og fortalte at det var fra Twilight. Jeg viste han straks en klipp fra filmen. Det vil være mange referanser til Twilight-sagaen og selvsagt også Vampire Diaries.”

Her er eple-droppe scenen det referers til:

Den store mytiologiske historien i sesong 6 vil omhandle opprydningen etter apokalypsen og mer spesifikt monstere som oppfører seg svært så uvanlig selv til monstere å være… Det er et Monster-Mysterium🙂

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

