Glee: Spoilers om en nær-døden opplevelse, tilgivelse og Rachel sine to homofile fedre…?

Når Glee sesong 2 starter igjen i USA i september så kan vi blant annet se frem til:

En av hovedkarakterene vil befinne seg i en bokstavlig talt livstruende situasjon i den tredje episoden. Det er ikke kjent hvem det gjelder, men kanskje (og jeg sier kanskje fordi jeg vet ærlig talt ikke) så kan det ha sammenheng med at Mike O’Malley som spiller Kurt sin pappa, Burt, forteller at episode 3 vil bli nok en emosjonell episode for far og sønn. Han hinter også om at de vil komme tilbake til den kompliserte dynamikken melom Burt og Finn (som Kurt er forelsket i og som er sønnen til kjæresten hans). “Sist jeg var med i serien så kastet Burt finn på dør etter å ha overhørt en sleivete kommentar angående Kurt og hans homofile legning. Det kan komme en løsning på dette. Jeg håper Burt og Finn kan løse dette”. Burde være mulig ettersom Finn allerede har bevist ovenfor Kurt at han er villig til å gå langt (og drite seg selv ut) for å forsvare Kurt sin rett til å være og kle seg som han vil.

Et spørsmål mange stiller seg er om Glee noen gang vil la oss få møte Rachel sine to homofile fedre. Serieskaper Ryan Murphy tviler på det. “Mange har spurt meg om det, men jeg er ikke sikker på om vi noen gang vil gjøre det.” Kanskje de vil gjøre som Lea Michelle (Rachel) foreslo? “Hennes forslag var at vi ville vise dem flyktig i sesong 3 hvor vi ser et klipp av Elton John som klapper og heier på dem fra salen. Men i bunn og grunn har jeg ikke bestemt meg hva vi gjør her.”

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

