To dagers bloggpause :)

Da innvilger jeg meg selv en to dagers bloggpause. I morgen gifter jeg meg, så da blir det nok ikke noen oppdateringer før tidligst søndag kveld. Ha en super helg!!!

//SF

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “To dagers bloggpause :)”

  1. Gratulerer så mye🙂

    Vil bare sånn generelt si at jeg digger bloggen din, vi har nogenlunde lik tvsmak så veldig greit å ha en som kan anbefale litt. elvfølgelig er det utrloig kjekt å ha en som samler alle rykter og sneek peaks da jeg er supernysgjerrig og skulle gjerne visst alt i går.

    Så gratulerer med flott blogg og forhåpentligvis et svært vellykket bryllup!

    • Tusen takk🙂 Vi hadde en helt fantastisk dag fra ende til annen. Mye planlegging i forkant, men vel verdt det.

      Gøy å høre at du liker bloggen, kom gjerne med input om det er serier du skulle ønske jeg dekket bedre🙂

Leave a Reply

