Boardwalk Empire: Ny serie for deg som savner Sopranos…

Er du en av dem som likte Sopranos og savner en slik type serie på skjermen? Da er nok Boardwalk Empire en serie for deg. Serien kommer fra en av manusforfatterene av Sopranos, Terence Winter, og regissøren Martin Scorcese og har et kobbel av kjente navn og fjes med Steve Buscemi i spissen.

Serien tar plass i Atlantic City i 1920. Når alkohol ble en kriminell affære, så ble de kriminelle konger… Serien følger livet til Nucky Thompson, den ubestridte lederen av Atlantic City som er halvt politiker og halvt gangster.

Ettersom serien produseres og sendes av HBO så vil den etter all sannsynlighet dukke opp på NrK innen rimelig tid, ettersom NrK har rettigheter til alt fra HBO her i Norge. I mellomtiden kan du kikke litt på diverse trailere og promoer for å se om dette kan være noe for deg. Serien har premiere i USA på søndag denne uken.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

5 Responses to “Boardwalk Empire: Ny serie for deg som savner Sopranos…”

  1. Kjempe bra side! Helt herlig at du er så interessert og at du skriver om det, så vi andre entusiaster som ikke skriver, kan lese med glede😀 Bare lurer på en liten ting; vet du hvor man kan finne info om twilight? Du er så flink til å finne om alt mulig, så kanskje du har en anelse?🙂

  2. Åh, så fantastisk! Du har virkelig oversikt du. Tusen takk! Utrolig fasinerende at du er så engasjert og at du gledelig deler det med andre🙂 Trodde jeg var serie freak, men du er way over my league. Skulle gjerne sett like mye, er sikker på at det er mange godbiter jeg har gått glipp av. Men den tid, den glede😉 Har du forresten noen forslag til hvor jeg kan se episoder på nett? Bruker stort sett project free tv, innimellom surf the channel og channel 131, men er ikke alltid de funker. Drev å så på siste episode av glee, men fikk bare sett halve. Forferdelig irriterende. Og så fant jeg ingen sider hvor jeg kunne se resten. Har du forslag som kan hjelpe meg?🙂 vil så gjerne se resten! Hehe..

    • Tid er en knapp faktor og det er uendelig mye jeg ikke har sett heller. Og godt er det, for en skal jo aller helst ha et liv også da🙂
      Må innrømme at jeg som regel bruker Project Free TV de gangene jeg ser online, men ettersom jeg ser veldig mye serier til og fra jobben (tar toget), så foretrekker jeg å laste det ned..

      Hvis det er noen andre som har gode tips til gode streaming sites, så flott om dere infoen🙂

  3. Hehe, sant det😉 Åja, skjønner! Funker som regel med project free tv, bare ikke alltid. Men burde vel vurdere å benytte nedlastning snart jeg også🙂

Leave a Reply

