Raising Hope: Plukket opp for full sesong

Komedien Raising Hope er ny av året og etter kun to viste episoder, så er serien offisielt plukket opp for full sesong. Jeg har sett første episode og må innrømme at jeg syns det var artig. Serien handler om en ganske trashy og smådum amerikansk familie bestående av mor, far, bestemor som er senil som fy, en sønn og en fetter eller lignende som av uklare årsaker bor sammen med dem.

Sønnen i huset har en one night stand med en jente som viser seg å være riv ruskende gal. Hun føder en datter i fengsel og når hun senere dør i den elektrisk stolen (nevnte jeg at hun var gal?) så overtar han ansvaret for en seks måneder gammel baby.

Selv om plottpoengene ikke alltid er de beste, så lar jeg meg likevel sjarmere av dette. Jeg likte det i hvert fall godt nok til at jeg skal se neste episode også. Her en en trailer for serien:

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

One Response to “Raising Hope: Plukket opp for full sesong”

Leave a Reply

