Glee: Gjett hvem som gifter seg + første bilder av Gwyneth Paltrow

Husker du bryllupsbildene jeg postet for noen dager siden? Vel, jeg har nå funnet ut hvem som er bruden… Og i typisk Glee-ånd så er det gjerne den siste du ville gjettet…

Jepp, det ser ut til at Sue Sylvester gifter seg…!

What!? What!? What?

Det var Jane Lynch som spiller Sue som avslørte dette. “Ja, cheerleading trengeren Sue Sylvvester gifter seg,” avslørte Lynch for UsMagazine.com. “Men jeg kan ikke si hvem hun gifter seg med. Men du vet kanskje hvem det er. Jeg er veldig gira over dette bryllupet. vi har filmet det allerede og det var utrolig gøy.”

Neste store gjesterolle i serien er Gwyneth Paltrow, som vil være å se i episoden som vises 16.november i USA. Jane Lynch er veldig imponert over Paltrow.  “Jeg hadde et par scener med henne og hun er fantastisk”, skryter Lynch.
Gwyneth Paltrow, 38, vil synge en barnevennlig versjon av Cee Lo sangen “F**k You”. Hun skal spille en vikarlærer som Matt Morrison sin karakter, Will Shuester, faller for. Paltrow vil synge 3-4 soloer. En av disse er en mash-up av Rihanna hiten Umbrella og den klassiske Singing in the Rain.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

One Response to “Glee: Gjett hvem som gifter seg + første bilder av Gwyneth Paltrow”

  1. Jeg gleder meg både til bryllup og regn!

Leave a Reply

