Rubicon kansellert

Triste nyheter dessverre😦 AMC har kansellert Rubicon. Dette var en serie som virkelig vokste på meg, og som jeg hadde håpet å se igjen i ny sesong.

Les her om hva jeg syns om serien.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “Rubicon kansellert”

  1. Awww, det visste jeg faktisk ikke… likte den.
    Greit nok at Caprica, Lone Star, Undercovers, My generation og Outlaw ble kansellert… men Rubicon og serien The whole truth var faktisk en av de bedre seriene som kom i høst. Rubicon hadde iallefall en grei slutt på sesongen da så du sitter liksom ikke og lurer på hva som skjer next liksom.

    • Enig i at dette var kjipt. The Whole Truth hadde jeg ikke rukket å se enda, men har en følelse at den nok var en grei serie. Men når folk ikke gidder å se på de gode seriene, så skjer slikt dessverre😦 Og, ja slutten på Rubicon er langt i fra den verste jeg har sett🙂

Leave a Reply

