Supernatural: Helt vill spoiler for kommende episode

Supernatural er en serie som noen ganger tar store risikoer med sine manus, men som til nå nesten utelukkende har lykkes i å ro det i land med god margin og pluss i margen. Men jeg må innrømme at selv jeg – ihuga fan av serien som jeg er, fikk hakeslepp da jeg kom over denne spoileren for en kommende episode.

Er nesten så jeg ikke vet om jeg skal rive meg i håret eller gni meg i hendene i forventning. Uansett så måtte jeg sjekke kalenderen i tilfelle jeg hadde hatt blackout og vi var kommet til 1. april allerede…

Det er Ausiello fra den nye nettsiden http://www.tvline.com som rapporterte følgende (direkte kopiert):

As you may or may not have heard, a late winter episode will obliterate the fourth wall by transporting Sam and Dean to an alt-uni where they are actors named Jensen Ackles and Jared Padalecki starring in a cult TV show called Supernatural. Wait, it gets wink-winkier: In this other dimension, Sam/Jared has a wife — and it’s none other than Padalecki’s real-life bride (and former ‘Supe costar) Genevieve Cortese!

Stort sprøere enn dette blir det ikke! Men om noen serie kan klare å få dette til å bli kult, så må det være Supernatural… men det høres fremdeles mest ut som en spøk…🙂

Kilde: TVLine – Ask Ausiello

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

