Vampire Diaries: “Catch VD”-promo

Ok, jeg må innrømme det. Jeg flirte for meg selv da jeg så denne promoen.

Vampire Diaries har alltid spilt på sex i sine promoer, så det er ikke noe sjokk å se hete scener og rull i sengehalmen flikke over skjermen. Men det er når teksten “Got wood?” dukket opp at fniset boblet frem…🙂 Alltid artig med doble betydninger. Og så får vi taglinen “Catch VD” på toppen av kaka. I USA så er VD forkortelse for Venereal Dicease = kjønnsykdom, og altså ikke noe du vil ha.

The CW skal ha honnør for gutsy kampanje. Og jeg tipper de får en og annen henvendelse fra forskrekkede foreldre…

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

