Breakout Kings: Ny serie – første promo

Breakout Kings er ny serie fra folkene bak suksesserien Prison Break. Det handler om to FBI-agenter som tar en litt ukonvensjonell tilnærming til det å fange rømlinger – nemlig å få hjelp av forbrytere…

Har premiere 6.mars – her er en promo/teaser:

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “Breakout Kings: Ny serie – første promo”

  1. Heihei, på den “premieredatoer 2010/2011” står det at “Being Erica” skulle startet 26 januar, men den har enda ikke startet? Hva skjedde med de nye episodene? Jeg skjønner ingeting, jeg som har gledet meg så lenge til å få sett den.

    Men bra blogg !

    • Hei,
      Da jeg lagde oversikten kopierte jeg den fra en amerikansk side. Det står jo ikke noe der om hvilken sesong det er snakk om, og jeg har nylig forstått at det er snakk om premieren på sesong 3 i USA. Being Erica er jo en kanadisk serie, så der har sesong 3 for lengst blitt vist, mens den nå altså starter i USA. Derfor er det riktig at det er sesongpremiere i USA på sesong 3 nå i januar, mens sesong 4 som jeg antar du venter på, ikke er påbegynt en gang enda.

      Jeg beklager at oversikten min har skapt falske forventninger, men jeg var ærlig talt ikke klar over det selv, og måtte ut og sjekke litt for å finne ut av mysteriet. Jeg ble ganske så skuffet selv nå må jeg innrømme, for har akkurat sett på serien og er keen på mer..

      I tillegg kan opplyse om at det i tillegg skal lages en amerikansk versjon av serien. Gudene må vite hvorfor – hva er forskjellen på Canada og USA liksom..? Men det blir i det minste med samme hovedrolleinnehaver om ikke annet..

Leave a Reply

