Nikita: Episode 1.17 promo – sendepause frem til 7.april

Nikita endte med litt av en cliffhanger forrige uke. Har du ikke sett episoden, så skal jeg heller ikke avsløre hva det var, men det er trygt å si at ting nok aldri blir helt det samme igjen etter dette🙂

Vi må dessverre smøre oss med tålmodighet frem til 7.april før vi kan se fortsettelsen. Her er en kort promo:

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “Nikita: Episode 1.17 promo – sendepause frem til 7.april”

  1. Spennende da:) har ikke fått med meg mer enn til episode 8 nå .hehe. prøver å vingle mellom de tvseriene jeg følger med på. ikke lett å få nok tid til det når man er student. gleder meg til sommerferien,for da skal jeg prøve å ta igjen det tapte🙂 hehe

    • Forstår hvordan du har det. Jeg er håpløst bak i enkelte serier jeg følger med på, for ikke å snakke om alle seriene jeg enda ikke har fått startet på…🙂 Et luksusproblem, egentlig.. hehe

Leave a Reply

