Wilfred: Ny komedie med Elijah Wood – premiere i juni

Elijah Wood er for de fleste av oss mest kjent som Frodo Baggins fra Lord of The Rings Triologien – og snart de to The Hobbit-filmene som nå er under innspilling. Mens vi venter på dem, så kan vi se han i en ny komedie fra kanalen FX. Komedien heter Wilfred og er basert på en australsk serie. Wilfred er rett og slett nabodamens hund som Elijah sin karakter blir bedt om å hjelpe til med å passe. Det eneste problemet – alle i hele verden ser Wilfred som en søt hund. Elijah derimot ser en mann utkledd i hundedrakt….

Her er noen små promoklipp. Klikk her for å se en lengre promo

 

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “Wilfred: Ny komedie med Elijah Wood – premiere i juni”

  1. Hmmmmmm … jeg er usikker!

    • Jeg også. Konseptet virker helt absurd, men har vært suksess i Australia etter hva jeg leser. Litt uvant også å se Elijah Wood i noe annet enn drama… Det er jeg spendt på, så mulig jeg ser første episode. Men her må det overbevises, for dette virker vel søkt selv for meg…

Leave a Reply

