Chaos: Tatt av sendeplanen etter tre episoder

Den nye humoristiske spionserien Chaos er allerede fjernet fra sendeplanen etter bare tre viste episoder. I stedet vil det bli sendt repriser av CSI: NY, og dette kan neppe være et godt tegn. Jeg rakk ikke en gang å se en eneste episode og nå som den mest sannsynlig er kansellert (om ikke offisielt enda), så tror jeg ikke at jeg gidder heller.

Av beskrivelsene så ville jeg tro at denne kunne fungert som en sommer-serie, så mulig de setter den på igjen da. Tiden vil vise…

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

3 Responses to “Chaos: Tatt av sendeplanen etter tre episoder”

  1. Onoo!😦
    Likte denne serien jeg!

    • Jeg hater når slikt skjer – de kunne da virkelig ha sendt ferdig de episodene de har laget i det minste. Det må da være bedre enn reprise av CSI:NY mener nå jeg da. Men så er jeg ingen CSI-fan for å si det pent🙂

      Det er ikke kommet noen offisiell kansellering enda, så serien kan i teorien dukke opp igjen. Serien Chase ble også tatt fra sendeplanen tidligere i vår med tre, fire episoder igjen og den er nå satt på igjen. Vi får krysse fingrene….

  2. Jaja, får bare leve i håpet🙂

Leave a Reply

