RIP Smallville – siste episode vises i kveld!

Smallville har gått i hele 10 sesonger, men i kveld vises de to siste episode på amerikansk tv. 218 episoder totalt har det blitt og det blir spennende å se om vi får se en kappekledd Clark fly av sted mot horisonten. En ting er i hvert fall sikker – Lex Luthor vender tilbake!

Jeg synes det er på plass å vie litt oppmerksomhet til denne serien på en slik dag. Jeg husker enda godt da serien hadde premiere på tv her i Norge og hvordan jeg synes den var ny og annerledes og fikk med meg hver episode til omtrent midt i sesong 2. Det var først i fjor at jeg tok for meg hele serien fra starten av. Ja, den er forutsigbar til tider, men jaggu er det god underholdning likevel. Selv om jeg til tider hadde mest lyst til å filleriste Clark og stadig oftere ønsket Lana dit pepperen grodde.

Jeg fant denne videosnutten på YouTube – den er satt sammen av 1 sekund fra samtlige 218 episodene.

SuperMoments 1-9:

Intervjuer med skuespillerne om seriefinalen


About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

