Fox høst 2011 promo

Promoteringen for høstpremierene er allerede i gang! Her kan dere kose der med en FOX promo for et knippe av deres serier. Inkluderer bl.a House, Bones, Fringe, Raising Hope, Terra Nova, The Simpsons. Fringe, The New Girl, X Factor m.fl

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

5 Responses to “Fox høst 2011 promo”

  1. Mye spennende i vente:)

  2. Hei Seriefreak – først vil jeg benytte anlendingen til å takke for en veldig bra blog! Du er kongen, eller dronninga om du vil..:-)

    Vet ikke om dette er feil tråd å poste i ,men jeg lurte litt på om du har fått sett Terra Nova? Venter i spenning, men den har fått litt delte mottakelser i USA; Litt i overkant mye animerte dinosaurer, middels story osv.

    Take care
    Zebulon Macahan

    • Hei og takk for hyggelig tilbakemelding🙂 Det varmer.

      Jeg så faktisk Terra Nova i går kveld og lot meg underholde mer enn jeg hadde ventet. Men så var jeg også forberedt på at serien ikke var så bra, hadde også lest noen reviews som ikke var spesielt overbegeistret. Ble positivt overrasket i så måte, men på ingen måte “blown away”. Historien er ikke nyvinnende og original på noen som helst måte. Opplegget i den første episoden (som er på nesten 90 minutter), er ganske forutsigbart. Dinosaurene kunne kanskje vært hakket vassere, men er ikke “cringe-worthy”. Følte vel dette nesten var som en familieserie (for de med litt større barn) – action, familie i sentrum, dinosaurer, lettfattelig story. De la opp til noen mysterier med noen helleristninger, en forsvunnet sønn og en prehistorisk variant av “the others”, så får vi se hva de klarer å gjøre ut av det. Om det bare ender opp med noen som havner i knipe og må reddes fra skumle dinosauer uke etter uke, så kan det bli kjedelig.

      Det har vært en del produksjonstrøbbel med denne serien. Premieren skulle egentlig vært i mai (første episode, så resten i høst), men det ble utsatt. Sesongen er også kortet ned på i antall episoder, mye pga kostnader og at den trenger lang tid i redigeringsfasen ettersom det er så må CGI/dataanimasjoner.

      Jeg jobber meg gjennom de fleste nye seriene nå og kommer med en oppsummering av hvilken serier jeg likte, hvilke som skuffet, overrasket osv.

Trackbacks/Pingbacks

  1. CBS høst 2011 promo « SerieFreak - July 4, 2011

    […] FOX høst 2011 promo […]

Leave a Reply

