Breakout Kings: Fornyet for sesong 2

Breakout Kings bekreftes for sesong 2 og vil være på plass igjen med nye episoder ila 2012.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

2 Responses to “Breakout Kings: Fornyet for sesong 2”

  1. Hva synes du om Breakout kings da? Selv har jeg kun sett 3 -4 ep..

  2. Hei, og beklager sent svar. Her er det litt feriemodus om dagen🙂

    I lys av fornyelsen av Breakout Kings, så har jeg de siste dagene gitt meg i kast med sesongen som jeg i forkant kun hadde sett pilotepisoden av. For meg blir nok aldri dette noen topp ti serie, men synes den leverer på det jevne. Må innrømme at det til tider blir litt vel ensidig med alle disse folkene som rømmer fra fengsel på ymse måter, og jeg er mer interessert i de dryppene av info og innblikk vi får av karakterene i serien. Det er godt det kun er 13 episoders sesonger eller så ville jeg nok blitt mett ganske fort.

    Her er det jo folka bak Prison Break som står bak, og det synes jeg skinner gjennom. Tydelig at de kan fengsel og rømming🙂 Artig gjensyn med T-bag som jo er en særdeles minneverdig type, men den episoden gjorde meg egentlig mer nostalgisk og gav meg lyst til å legge til side Breakout Kings og hente frem sesong 1 av PB🙂

    Synes de gjorde et lurt trekk i å bytte ut den kvinnelige kriminelle fra pilotepisoden. Hun fungerte dårlig.

    Alt i alt en ok serie som for meg scorer en litt over middels karakter: 3/5.

Leave a Reply

