Love Bites kansellert

NBC sin serie Love Bites, som det lenge ble spekulert i om ville bli vist i det hele tatt, er nå offisielt kansellert. Dette lå i kortene, men greit å få det bekreftet.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

4 Responses to “Love Bites kansellert”

  1. Så at den var i faresonen for en stund siden…. hva handler den egentlig om?

    • Jeg har faktisk ikke somlet meg til å se noen av episodene, så jeg vet faktisk ikke helt🙂 Men nå som den er kansellert, så er det fare for at jeg aldri finner ut av det heller. Noen andre som kan gi et godt resymé?

  2. Jeg så vell tre episoder. Alt var bare kaos syns jeg. Det er tre forskjellige historier i hver episode. Virker som om to av historiene er med faste karakterer og en episode som er random. Fikk egentlig ikke tråden i hva det handlet om heller😛

Leave a Reply

