Et døgns bloggstillhet

I lys av det siste døgnets ufattelige hendelser i Oslo og på Utøya, så vil jeg, av respekt for de pårørende, de skadede og alle oss andre som i dag befinner oss i en slags uforklaring sjokktilstand, holde minimum et døgns bloggstillhet. Det virker nesten meningsløst og respektløst å rapportere serienyheter i en sådan stund.

Comic-Con raser videre og nyhetene kommer til å hope seg opp. Jeg tar tak i dette i løpet av den kommende uken.

Min dypeste medfølelse til alle som på en eller annen måte har lidd personlige tap i denne tragedien.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

3 Responses to “Et døgns bloggstillhet”

  1. Sant det.. er uvirkelig det som har skjedd..

  2. Syns det var eit glimrande forslag og tar det videre på min blogg:-)

  3. flott ide, selv tenner jeg et lys for de som har mistet livet og de som har mistet noen kjær.

Leave a Reply

