Game of Thrones: Fantastiske visuelle effekter!

Game of Thrones er virkelig en episk serie som jeg anbefaler alle som liker fantasy-sjangeren å gi en sjanse. Og like bra som selve historien er også produksjonskvaliteten. Sjekk ut disse morsomme videoene som viser hvordan de har lagt på de visuelle effektene som ser svært ekte og naturtro ut.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

5 Responses to “Game of Thrones: Fantastiske visuelle effekter!”

  1. Begynte å se på denne serien,men så har jeg så mange andre jeg holder styr på;så den ble litt glemt. men nå har jeg bedre tid🙂

  2. Elsker denne serien.

    • Enig, den er fantastisk! Kan knapt vente på sesong 2. Leser bok 1 nå og er mektig imponert over hvor tro til boken serien har vært så langt.

      • tenkte å kjøpe meg minst bok 1 i løpet av året, (lese løve =P). Men får se siden jeg har mer en nok bøker som jeg burde få lest ferdig.

        Sesong 2 kommer til og være AWESOME

Leave a Reply

