NBCThePlayboyClubTrailer

The Playboy Club: Sesongens første kansellering!

Serien har slitt med dårlige seertall helt siden premieren. Ingen bombe at den nå kanselleres.

Her føler jeg det på sin plass å skyte inn et rungende “Hva var det jeg sa!?” Mitt førsteinntrykk etter seriepremieren var ikke spesielt bra og jeg spekulerte da i om dette kunne bli årets første kansellering. Det fikk jeg jammen meg rett i.

Førsteinntrykk: The Playboy Club – for lite bunnies!

Repriser av Prime Suspect (US) tar over sendetidspunktet inntil NBC plasserer programmet Rock Center With Brian Williams i samme sendepunkt fra 31. oktober.

Det er også en stor sannsynlighet for at NBC også vil kansellere Free Agents (US) de kommende ukene, om ikke NBC er villig til å gi serien en sjanse til.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

No comments yet... Be the first to leave a reply!

Leave a Reply

