Human Target, Lie to me, Breaking In, The Chicago Code og Traffic Lights kansellert

FOX  avlivet i går en rekke av seriene fra programmet sitt. I en offisiell pressemelding meddelte de at de etablerte seriene Human Target og Lie To Me blir tatt av plakaten. Samtidig så får ikke nykommerne The Chicago Code, Breaking In og Traffic Lights noen ny sesong.

The Chicago Code var en veldig bra ny politiserie som jeg synes er trist at ikke får fortsette. Jeg er generelt ikke noen stor komedie-fan, men må innrømme at jeg liker Breaking In. Lie to Me har jeg sett på sporadisk, men gråter ikke over den kanselleringen. De to andre seriene har jeg aldri sett på, men vet at det er mange Human Target fans som blir skuffet nå.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

6 Responses to “Human Target, Lie to me, Breaking In, The Chicago Code og Traffic Lights kansellert”

  1. Jeg liker også Breaking in og Chicago Code, triste greier! MEN det er nok Human Target jeg er mest lei meg for!
    Vi får bare krysse fingrene for at tøffe Mark Valley og vakre Indira Varma dukker opp i noe annet sebart! 🙂
    Takk for at du holder oss oppdatert!!!

    • Må innrømme at jeg synes FOX drepte i overkant mange gode serier på en gang her. Håper virkelig de nye de har plukket opp kan veie opp for dette…

  2. Huff, likte godt humant target jeg:(

  3. Nettopp begynt å se på the Chicago code,og likte den godt. synd at det ble bare 1 sesong da:(

Trackbacks/Pingbacks

  1. Chuck og Parenthood mest sannsynlig fornyet! « SerieFreak - May 12, 2011

    […] Grunn til å feire noe i det minste etter gårsdagens blodbad fra FOX hvor hele fem serier ble kansellert. […]

Leave a comment