True Blood: Tre nye promoplakater for sesong 4

26.juni, baby. Da braker det løs med en sesong av True Blood hvor vi kan forvente oss – og jeg siterer Sookie:

“Now I got to deal with witches?” 

Waiting sucks, men det gjør ikke disse flotte plakatene…

This slideshow requires JavaScript.

About SerieFreak

Mona er en selverklært SerieFreak og har egen blogg som beviser det. Er 35 år, utdannet siviløkonom fra NHH og godt etablert i Tønsberg med mann og to barn. Skriver også for nettstedet Serienytt.no

6 Responses to “True Blood: Tre nye promoplakater for sesong 4”

  1. Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!! Har hørt denne sesongen skal være relativt basert på bok # 4, min favoritt bok!

    • Jeg har også hørt det! Liker også bok 4 veldig godt 🙂 Har ikke fått lest den siste boken enda som kom ut i begynnelsen av mai, men den er neste bok ut i rekka.

  2. Gleder meg veldig mye:) likte bok nr 4 veldig godt:) tihi.

    • Oh yes, en av de beste bøkene i serien IMO. Spennende å se hvor mye Alan Ball, serieskaperen, velger å følge den da. De tidligere sesongene har jo brukt de store linjene fra bøkene, men endret veldige mye og lagt til enda mer, så her er det ikke godt å spå hva sluttresultatet blir…

  3. Sjekk ut True Blood videoen jeg har laget. En liten warm-up til sesong 4. Gleder meg utrolig mye til sesong 4!:) http://www.youtube.com/watch?v=AdcASvn-os0

Leave a comment